Biuletyn Informacji Publicznej
"Miejskich Wodociągów i Kanalizacji"
Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.mwik.kolobrzeg.pl

Treść strony

Reklamacje w formie pisemnej  można składać w Punkcie Obsługi Klienta Spółki

przy ul. Artyleryjskiej 3 w Kołobrzegu lub drogą pocztową.

 

Spółka przyjmuje wszelkie reklamacje zgłaszane przez Odbiorców w terminie 30 dni od dnia wystąpienia przedmiotu reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi odbywa się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zarejestrowania reklamacji.

 

Metryka

  • opublikował: Marta Roguska-Bartnik
    data publikacji: 2011-08-18 11:48
  • zmodyfikował: Marta Roguska-Bartnik
    ostatnia modyfikacja: 2015-09-02 14:11
Druki do pobrania

Metryka

  • opublikował: Marta Roguska-Bartnik
    data publikacji: 2011-08-18 11:49

Opis strony

Redaguje: Marta Roguska - Bartnik "Miejskie Wodociągi i Kanalizacja" Sp. z o. o. w Kołobrzegu - Dział Organizacji i Nadzoru tel. + 48 94 306 74 56

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 15188
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2018-04-11 14:09:08